Klachtenprocedure

Klachtenprocedure
Heb je een klacht over een artikel, over de afhandeling van jouw bestelling of een andere klacht over Beveiliging Discount, neem dan contact op met onze klantenservice. Wij proberen jouw probleem zo goed en zo snel mogelijk op te lossen.

Onze klantenservice is per telefoon bereikbaar op 0412-692307 van maandag t/m vrijdag van 08:30 uur t/m 16:30 uur.

Je kan ook een email sturen naar info@beveiligingdiscount.nl. Vermeld in de email zoveel mogelijk gegevens over de artikelen en/of jouw bestelling (zoals het ordernummer, artikelnummer etc.) zodat wij jouw zo goed mogelijk kunnen helpen.

Binnen 5 werkdagen krijgt u een reactie op uw klacht en zullen wij proberen een passende oplossing te vinden.

Mocht u niet tevreden zijn over de geboden oplossing, dan kunt u contact opnemen met Stichting Webshop Keurmerk. Zij zullen dan een bemiddelingsprocedure in gang zetten.
Mocht ook deze bemiddeling onverhoopt niet tot het gewenste resultaat leiden, dan kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Webshop van de SGC.

 

Beveiliging Discount

Beveiliging Discount

Omdat het om onze veiligheid gaat!